Klipptid :)


Jag blir bara så SUUUR! varför ska allt skita sig?

Jag åker iaf hem till Dalarna på lördag, med eller utan resväskan och all min packning blir spännande att se!
Vi lär ha ett jävla flyt om allt ska lösa sig på bara 2 dagar nu, vilket jag absolut inte tror det kommer att göra :(

Jag menar hur ska jag kunna leva på en halv månadslön (bara timlön, dessutom) och jag har tusen utgifter, räkningar och en hyra jag ska betala av isf med den lönen?

Alltså jag önskar jag kunde vinna lite pengar så jag fick leva kvar i min dröm bubbla.

Annars måste jag flytta hem till Dalarna igen och börja om på ny kula, känns ju jävligt tungt faktiskt..nu när jag haft så bra flyt i Göteborg...so far.

Imorgon ska jag och Annika klippa oss 09.30! Jag längtar sååå mycket! Hejdå kluvna hårtoppar :)
Sen ska vi möta upp J på stan och hitta på något busigt som vanligt..:)

"Man kan inte alltid glida på en räkmacka.." true or not..TRUE!

Föresten, så är det en finsk brud/tant som har typ terroriserat mig ikväll, 3 samtal om att jag är otrogen med hennes man? WTF! Alltså är det någon som driver med mig eller vad är det frågan om?!

Nu ska jag sova och hoppas på bättre flyt imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: MarieN

I wish u the best babe! Hoppas verkligen att allt ordnar sig, annars kan man alltid åka till cypern ;)



Och den finska tanten, kanske du träffar hennes man? haha =D



Puss Babe!

2010-03-24 @ 19:14:20
URL: http://marresmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0