Gonatt!


Ja det slutade väl med att jag hamnade på soffan inatt. Mindre skoj, och fick ett skrattanfall precis innan jag skulle lägga mig, mindre kul! Började asgarva åt ingenting typ, och Jocke kom utrusandes och trodde jag hade haft sönder nånting! Haha :P

Sov väl halvbra där på soffan och imorse när jag vaknade hade jag ont i ryggen och var mindre pepp på jobba i flera timmar..Väl på jobbet gick det skit också, blev total deppig när det gick flera timmar utan att gjort några framsteg, hade säkert 80 % av alla samtal idag som bara var telefonsvarare..så det var mindre skoj!
Nya tag imorgon, då vill jag slå mitt personbästa!

Vi ska möta upp Natalie på stan imorgon för en lunch, sen ska hon följa med oss till jobbet där hon ska på intervju/informationsmöte :) Så de blir nice om hon också börjar jobba på vårat jobb :) Blonda trion lixom :)

NU efter att ha sett Cougar Town och lite Family Guy så ska jag sova, ska sova så jävla skönt i sängen inatt, för den är MIN! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0