Gokväll!


Gokväll!

Borde ha legat och sovit för länge sen egentligen, men våran sambo Jocke har tagit min sängplats, jag hade ju "paxat" sängen fram tills söndag. Men pax-regeln är tydligen borttagen :( Töntigt! Men vem vill sova på en soffa som är max 1 meter lång? Jag har redan tillräckligt ont i ryggen..

Idag gick jag på stan ett tag innan jobbet, var bara tvungen att köpa dom stövlarna jag provade förut, de hade kostat 500 kr innan, de var nu sänkta till 199 kr så jag tänkte inte köpa dem först, hade gått och kollat och dregglat lite efter dem några dagar, men fick panik idag och tänkte att jag bara måste ha dem, så jag gick dit idag igen, fick lite ångest när jag stod i kassan (när man vet att man inte har pengar, och borde inte shoppa för pengar man egentligen inte har..så jag tänkte hela tiden, ska jag eller ska jag inte) men iaf, så slog hon fel i kassan och det slutade med att jag bara betalade 99 kr för ett par sjukt sköna och snygga stövlar! :)

Jag får väl leva på hårt bröd och nudlar ett tag till framöver ;)

Kommentarer
Postat av: MarieN

Faen! Vilken tur du har =D Bra köp maddie mayo!

2010-03-04 @ 11:47:31
URL: http://marresmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0