FLYTTDAGS :)


Imorse åkte vi och klippte oss, och jag kokade nästan av ilska medans jag satt i stolen (elever som klippte oss) ja, jag vet inte vad man ska säga riktigt? Men håret är ju iallafall nyklippt och fräsht för en 100 lapp, så jag borde väl inte klaga egentligen..vad hade man väntat sig egentligen?

Roligaste var ju att de kommenterade mitt slitna hår som vanligt..
"Ja, vad gör man inte för att se snygg ut" Han menade att jag tydligen hade tonat det lite för ofta tror jag :(
Men snyggt att gå runt med utväxt då? Det är fan det fulaste som finns!

Idag efter jobbet åkte vi och mötte upp Mattias, så nu är nyckeln till VÅRAN lägenhet kirrad! Så imorgon innan jobbet åker vi dit med våra resväskor och dumpar dom där och ska mäta och kolla lite. Sen efter påsk åker vi väl ner med ett stort flyttlast? Och blir äkta göteborgare!

CYA!

Kommentarer
Postat av: cissi

jag håller med helt hållet. hatar utväxt! jag blir galen när jag har det och värst är ju när man ser andra personer med flera centimeters!!! utväxt! fyy !

2010-03-25 @ 12:24:48
URL: http://ceclilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0