En svensk sommar!


Om jag säger såhär, kort och gott: Jag har precis fattat mitt bästa och viktigaste beslut någonsin!

JAG STANNAR I SVERIGE!

Alltså jag vet inte hur många personer jag pratat med om just detta, Cypern eller Sverige?
Och de flesta säger ju faktiskt Sverige, och vi har diskuterat fram och tillbaks om allt möjligt. Visst jag älskar Cypern, har jätte många vänner och bekanta där nere som jag saknar så sjukt mycket! Men jag måste tänka lite logiskt, och på min framtid! Har på G så sjukt mycket bra saker här hemma, så jag kan inte bara glida runt på ett bananskal hela tiden..Jag vill faktiskt kämpa för att komma någonstans! Och om jag åker tillbaks till Cypern - så behöver man inte ens tänka..det låter sjukt, men det är nästan så det funkar där. Avrio är nyckelordet där.

Så nu har vi ca 2 veckor på oss att hitta nytt boende, wish us luck!

För övrigt så igår var typ bästa kvällen på läänge! Även fast det var lite strul hit och dit! Vi var först i hammarkullen och drack ett glas vin och bara tog det lungt, sen åkte vi in till stan där vi mötte upp Jovan och tog en drink med honom inne på Locatelli :) Sen gick vi vidare och försökte komma in på Push, men det gick inge vidare..inga kommentarer, haha! Vi gick då istället till Lounge, älskar det stället! :D Första gången jag var där, men absolut inte sista ;)

"Det var sånt sug i den blicken"

Sen gick jag och grabbarna till Park Lane, jäklar vilket drag det var där inne, spelades med pop och trallpunk typ? De va lite kul! Alla dansade helt galet!

Drack en red bull till frukost, så nu är jag fit for fight :) Ska gå och handla lite på ICA sen kommer Natalie hit!

Kul när man kommer hem till lägenheten..lampor lyser, musiken är på men ingen är hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0