Deprimerad!


Fick reda på en sak idag som gjorde att jag nästan övervägde att dra till Cypern igen..

Men fan vad jag hatar att ha beslutsångest och jag blir bara deprimerad när jag går och tänker på det dagligen, vad jag ska göra i livet?

Har sökt ett antal lägenheter här i Göteborg nu och har fått svar från två stycken, en tjej ville att vi kommer och kollar på hennes lägenhet på Avenyn på torsdag. Den låter ju sjukt nice, och inte så farlig hyra faktiskt :)

Sen beställde vi klipptid idag så både jag och Annika ska klippa oss på onsdag nästa vecka för 100 kr styck :)
Det är en salong med elever som klipper. Först klev vi in på en salong idag där de stod att dom bara tog 80 kr för klippning, det var helt tomt när vi kom in, så vi traskade igenom hela salongen och kom in till fika rummet, då säger de att dom inte har öppnat än men rekomenderade då det andra stället :)

Imorgon ska vi ta en glass med Jonathan innan jobbet, våran nya homie :) Sen ska jag jobba och sen ska jag hem till N efter jobbet! :)

Take Care/M


Kommentarer
Postat av: Nicole

SV:



- Jag går gymnasiet på NTI här i Falun nu och kommer fortsätta linjen i Göteborg, alltså på NTI gymnasiet :) Ja jag hoppas det! Du har inte plats över där du bor eller? :p haha

2010-03-17 @ 15:45:48
URL: http://arrman.se
Postat av: Anonym

2010-03-17 @ 21:17:14
Postat av: Nicole

SV:



- okej! Men gud vad kul, åh vad centralt att bo på Avenyn. GAAH! :'D Meeeen jaaaaaaaaaaa jag vill också ju :D Jag planerar att flytta ner i slutet av Juli i början av Augusti, för skolan börjar i mitten av Aug. Och jag kommer stanna i Gbg i två år iaf, under tiden utbildningen finns där. Sen får jag se om jag blir kvar eller hur det blir efter det, men två år iaf! :) Kan vi inte lägga till varandra på Facebook? Jag heter Nicole Arrman där och har svarta solbrillor med spegelglas på :)

2010-03-17 @ 21:17:42
URL: http://arrman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0