Chez Amis!


Solen skiner, och jag är på strålande humör :) Är dock lite ensam, Jocke är på jobbet och Annika ligger och sover, och själv sitter jag och kollar på The Hills och dricker vatten och äter lite godis! :P Grannarna var nyss och plingade på men jag vågade inte öppna :P Ska gå över till dom lite senare, men först ska jag hoppa in i duschen!

Måste snart göra någon "lunch" och sen gå ner till ICA och köpa ett par strumpbyxor som jag kan ha ikväll!
Vi ska till Chez Amis ikväll och äta middag och fira Natalie :)

Åh, jag är sååå glad! Ska hem till Dalarna nästa lördag :D Har inte bokat nån retur biljett, får göra det när jag kommer hem sen! För jag vet inte vilken dag jag ska åka "hem" till Göteborg igen :P

Men boende biten börjar lösa sig, tror jag. Vi har lite på G och nu ser det faktiskt ljusare ut än för bara någon dag sen. Det dryga är ju att vi lär flytta ut till veckan som kommer! Känns som vi har hur mycket som helst med oss! Vet inte hur jag ska orka flytta med min tunga resväska :P Kommer inte ens få igen den..När jag packade förra gången var jag tvungen att sitta på den för att den skulle gå igen :P

Lägger upp lite pics, later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0