Charader och öl


Kvällen igår var lite speciell men också väldigt rolig, jag och Annika gick över till våran granne runt 9 tiden på kvällen..umgicks med typ 30 + :are och drack öl och lekte charader!

"Gör upp en eld på en tisdag"
"Gå som på avenyn"
"Pizzabagare"


Ja, det var bara några av dom meningarna vi hade :) Vi hade iallafall sjukt kul, men sen gick vi över till oss och bytte om, eftersom kvällens dress code var klänning och pumps! Sen åkte vi in mot stan - "Trädgården" där alla folk var. Så vi mötte upp Natalie, Gavin, Norris, mfl :D Men när vi kom in där fick jag en sjukt dålig känsla..Kändes som man var på ett högstadiedisco eller något liknande. Så alla som har sagt att Trädgården är ett tråkigt ställe - jag håller med er ;)

Och om man inte har pengar så kan man ju ha det gött ändå! Jag drog en liten fräckis inne på krogen:

"Jag slår vad om att jag kan dricka upp 2 glas öl innan du hinner dricka 2 shots..Den som förlorar betalar, det finns 3 regler" Tror ni inte jag vann eller? :D wooho!

Nu ska jag laga pannkakor till mig och Annika!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0