Beslutsångest!


Fick inte så mycket respons på mitt förra inlägg, tiden börjar dra ihop sig och jag är fortfarande sjukt osäker på hur jag ska göra! Vilken väg i livet jag ska välja att gå lixom?

Det var så roligt igår morse, först hittade jag ett kvitto i FRYSEN, tror Jocke bara hade slängt in allt efter han  hade handlat, så jag berättade det för Annika. För jag tyckte det var lite roligt..Sen öppnar hon dörren och tittar, då tar hon fram en smink-penna och frågar, men vad fan är det här då?!
Jag hade lagt in den där bara nån sekund innan, för den skulle bli lite stel för då är den lättare att sminka med :)

Idag ska jag och Annika iallafall luncha med Jonathan, en kille från jobbet :) Nu sitter vi och äter frukost och igår var vi så smarta när vi kom hem från jobbet att vi fixade matlådorna redan då, så idag blir det kycklingsallad :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Räckte inte min respons? :( buhu!

2010-03-10 @ 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0