Bad day!


Vilken dålig dag jag haft! Började imorse av skrikande barn utanför lägenheten (lyckas ju bo brevid ett dagis) + att våran sambo inte heller är så "mysig" på mornarna..har massa konstiga ljud för sig, bla. när han borstar tänderna, gurglar han :P

Väl på jobbet fick jag en sjuuukt seg start, i ca 4 timmar utan några framsteg..men eftersom jag hade sån sjuk positiv energi idag, så lyckades jag vända på siffrorna lite mot slutet :) Så jag blev lite nöjd ändå! Trots att mitt sista samtal krånglade lite, så fick ta hjälp av både Jonathan och chefen, vi lyckades dock fixa till det till slut så jag fick en till order :)

Skyndar oss iväg till spårvagnen när vi slutat - vilket slutar med att både jag och Annika får en fet onödig faktura typ. Stackars oss! Halva min lön kommer väl gå till det :( Jippie! Jag som redan hade ekonomiska problem så det står härliga till!

Sen fick jag ett sms av våran sambo som säger att vi måste flytta härifrån om 2 veckor senast..så jag vet i fan hur vi ska göra just nu! :O Har en liten reservplan som vi ska snacka mer om i helgen, jag håller tummarna!

Nu ska jag försöka sova - även fast jag har sjuukt mycket att tänka på. Får se om det blir någon sömn :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0