Malta!


Tänkte göra en kort uppdatering härifrån Malta, kan bara säga som så: allt är underbart!

Fast en grej som är sjukt störig är att jag hela tiden jämför detta land med Cypern (eftersom det är ganska likt ändå med det mesta) så får jag sånna flashbacks och bara saknar Cypern grymt mycket!
Detta land känns ändå mer fattigt och skräpigt och lite mer oseriöst än Cypern.. men helt okej ändå!

Satt på ett café tidigare idag med Mattias, Sofia, Danny och Sophie och vi kände inte ens värmen och sen när jag kom hem idag på kvällen såg jag att jag hade fått en sån sjuk bränna på ryggen, helt tok röd och snygga vita märken av min klänning :( ska bättra på brännan imorgon tänkte jag :) Vi ska dock vara på jobbet klockan 10.00 imorgon, och innan det ska vi ut och käka frukost, så får se vad som hinns med!

Nu ska jag sova efter en utekväll på bargatan!

Ha de fint! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0