Lyckligt lottad!


Lyckligt lottad tjej är jag - jag lever varje dag som en av de lyckligaste typ.

Jag älskar min familj och mina vänner så himla mycket! Och allt annat går på en räkmacka..fortfarande :D

Nu har jag tillbringat 3 dagar på stan, utan att shoppa någonting (de ni!) något nytt när det gäller mig!
men de gäller hålla hårt i dom pengar jag har nu, för mycket är på G, som sagt...

och tillbringat mer tid med Björn än vad jag gör med min sambo. Vi har gjort allt tillsammans de senaste 2 dagarna, hängt på mysigt fik, shoppat tillsammans, ätit lunch vid havet, åkt parisehjulet i Göteborg, kollat på studenter, häng i slottskogen, kollat på film, hängt på stan med Annika :)

Nu har jag bakat chokladbollar så min sambo blir glad imorgon bitti när hon öppnar kylskåpsdörren :)

Nu ska jag sova, har mycket att ta tag i imorgon...

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0