Ingen röst kvar :l


Jag är så hes, febrig, snorig och allmänt trött bara. Har aldrig pratat såhär lite i hela mitt liv under en helt dag..haha! Känns helt skumt! :S Men jag måste spara på den lilla röst jag har kvar till imorgon! :)
Tur jag har en snäll sambo som köpte honung till mig idag! Det blir att dricka varmt honungsvatten det närmsta dygnen tror jag! Ska vara ledig tills på torsdag, och då MÅSTE jag vara frisk!

Midsommar var bra, fick besök av världens bästa Elin, även kallar "Torbjörn" som bodde här torsdag-söndag kväll! Vi har haft jätte mysigt, käkat sushi x 2! Hängt på stan/vid vattnet, ute i solen, i slottsskogen, på avenyn, hemma i lägenheten och i landvetter :)

Imorgon ska jag ta vara på dagen och sooola hela dagen, vilken tur att jag är ledig och bara jobbar torsdag denna vecka. Nu är det min tur att steka, och att bli brrrrun! :)

Dags att krypa ner i sängen, så man är pigg imorgon kanske?

Ja, så får det bli...även om jag har sömnproblem och kommer antagligen inte sova bra inatt heller :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0