Födelsedag, mm!


Har blivit så dålig på att uppdatera vad jag egentligen gör på dagarna :)

Har haft besök av min kära syster o hennes familj ett par dagar.

Och jag hade världens bästa födelsedag, lunch och födelsedagsfika på stan, sen mötte jag upp Annika, Martina och Rebecka och vi tog ett glas på rubinen på deras flotta takterass och chillade i några timmar..Vi "singeltanter" satt och skvallrade lite och jag och Rebecka är tydligen "DJ-lovers" och Annika och Martina gillar bartenders :)
Och en kille råkade höra att vi satt och snackade om DJ's och frågade vilken Stefan jag pratade om, då var det tydligen hans bror! AHHH, de va pinsamt! Vi dog av skratt! :O

Sen åkte jag och Annika hem och duschade, bytte om, och fixade oss, sen ner till lounge och sen gick jag till peacock! Fick dock ingen champange på min egna födelsedag :( men jag fick dricka goda drinkar och vin så jag är nöjd ändå!

Sen har jag jobbat lite, och hängt på stan. Idag träffade jag Josse, och vi tog en lunch vid Linné sen gick vi runt på stan och sen käkade vi 10 :- glass och fördrev tiden lite inne på donken :)

Nu har jag öppnat en kall öl för att lugna mina nerver inför imorgon! :P Kommer antagligen bli världens bästa o roligaste dag med bra kollegor! Men att jag alltid ska bli så nervig innan jag ska göra nåt :P Men inte så kul när jag inte fått någon badge och kommer antagligen gå vilse :(

Sen får jag mycket besök inom en snar framtid också!

* Elin (Torbjörn från Stockholm)
* Emma & Fredrik
* Mäms
* Sara

Blir bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0