Drömjobb!


Gick av en slump in på arbetsförmedlingens hemsida - och hittade mitt drömjobb! Så nu har jag sökt det och hoppas dom hör av sig! Det börjar isåfall i höst/vinter :)

Jag vet, jag flänger runt för mycket...men nu vet jag faktiskt vad jag vill..Behöver bara ett litet break känner jag!
Ska ta tag i allt snart, vill bara leva lite till först, och se världen :)

Har dock bara gått 9 dagar, och jag saknar en person såå mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till :(
ses om några veckor ;/

Jag hade tänkt sola hela dagen idag, dragit iväg till nån nice strand, men rösten och febern svek mig :( Så jag har bara suttit hemma hela dagen, och försöker bli pigg tills ikväll, för då ska vi förbi rosébaren och möta upp Klara och hennes kollegor! :)

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0