Dear John!


"Dear John"

Såg den filmen nyss, och jag älskar den :) Det som är det bästa att huvudskådespelaren - Savannah Curtis - Amanda Seyfried påminner om min käre mor när hon var ung :) Och den andra huvudskådespelaren, John..skadar ju inte att han är "to die for" heller ;) spana in Channing Tatum! se den filmen - riktigt härlig film!

Har sett två filmer idag ressigerade av Lasse Hallström, helt ok! Men lite ironiskt att 11 september händelsen var med i båda filmerna..dålig fantasi från hans sida, eller?

Jag har tänkt, och tänkt, och tänkt...och det finns ju en mening med allt man gör. Och det jag vill ha sagt är att jag är så sjukt lycklig att jag inte åkte tillbaks till Cypern detta år och säsongade i år igen. För jag har varit med om SÅ mycket bra, på så himla kort tid. Och jag har träffat världens bästaste och underbaraste människor!
Kan verkligen säga att allt flyter på riktigt bra, och att allt bara blir bättre och bättre!

Finns dock en person jag saknar väldigt mycket ;*( snart ses vi?


Kommentarer
Postat av: Sofie

vad skönt att allt rullar på för dig vännen!!

2010-06-22 @ 00:32:13
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0