dagens tips! ;)


Idag vaknade jag upp och hade dagen fullspäckad med planer - även fast jag är "sjukskriven" enligt doktorn så kan jag bara inte tillåta mig själv att sitta hemma i detta fina väder och tycka synd om mig själv..

(fast fick inte ens hälften av mina planer genomförda)

istället så mötte jag upp en killkompis i stan och satt och hängde på ett mysigt fik och såg alla studenter glida förbi på deras bilar/flak, mm..då fick man en flashback att man ville ta studenten igen - det är nog den härligaste känslan man kan ha, att man äntligen är klar med skolan! Eller vad säger ni? Dessutom fick de ju världens bästa väder till deras stora dag :) Sen gick vi runt och shoppade i antal timmar (jag shoppade faktiskt ingenting) :D bara testade lite, och han var däremot shopping galen ;)

sen åkte jag hem och då var Annika & Felix hemma så vi har bara chillat ikväll och jag har fått massage..
den kommentaren jag fick va "shit, va stel du är...hela din månadslön skulle ju gå åt om du ska bli bra igen.."
haha, true! har sjukt stela axlar och min rygg mår väl inte heller allt för bra.

så ni som inte vet vad ni ska köpa till mig i födelsedagspresent här kommer ett tips;
* ett presentkort på massage!

väntar på ett viktigt mail också - sånt är drygt. kom igen nu!

nu blir de lite TV! :D

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0