dagens "conclusion" :)


Herregud, jag känner mig mer eller mindre arbetslös nu! Först var jag sjuk i njurbäckeninflamation i en vecka och käkade antibiotika och fick absolut inte jobba enligt doktorns order, sen åkte jag till Malta, och nu är jag hemma i Dalarna på lite semester :) Och åker ner imorgon igen, kommer bli en grym vecka i Göteborg! Sis, G och J ska med! :D Så mycket äventyr i veckan! Det behöver jag, för nu har jag för mycket energi för att bara sitta hemma en vecka till innan jag ska börja jobba på riktigt igen ;)

Idag kom jag på världens bästa conclusion när jag satt och drack mitt morgon kaffe!

På fredag fyller jag år, och jag trodde först att det skulle bli att jag skulle fira min födelsedag för 3:dje gången i Cypern. Men icke, istället blir det i Göteborg med lite familj o vänner :) Och då tänkte jag såhär, jag har alltid firat min födelsedag på olika platser, typ: Falun, Mora, Cypern, Borlänge så nu ska jag fortsätta med den ritualen och fira på olika platser varje år jag fyller, tänkte jag :) Sen ska jag göra en scrapbook med massa bilder o text från alla mina födelsedagar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0