2 dagar kvar..


Solen skiner som vanligt ute :) de är gött! Men jag får tyvärr inte vara i solen så mycket nu när jag äter antibiotika, vilket är sjukt jobbigt!

Igår käkade jag och Annika tacos, de var gott...:) sen blev chokladbollar till efterrätt! mums!

Ska käka lite lunch nu, sen ska jag åka ut till Landvetter på en intervju, wish me luck ;)
sen efter det ska jag leka med Björn tror jag! Sen ikväll ska jag nog hem och packa lite inför min resa till Malta, har inte ens börjat planera eller packa, kan nog vara smart att göra det snart ;) Vet att det är jag och 3 stycken till pers som har fått chansen att åka ner iaf! :) Då känner man sig ändå lite speciell!

Nä, nu måste jag sätta fart så jag kommer i tid! Lägger upp lite pics senare :)

2 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0