ny kavaj!

God eftermiddag!

Igår var vi på Lilla London, och blev bjudna på shots av en rik snubbe i baren, sen bjöd jag tjejerna på en öl, sen drog vi till Deep och skakade rumpa! :)



"Edwards unknown sisters"
ett citat av min käre vän Sara :)

Vad fan ska jag göra med mitt hår? Ni ser ju på bilden att det är tok blont nertill, men upptill mörkare, för den jävla utväxten, att håret ska växa så snabbt!? Ska jag göra mörkare med lite slingor i, eller ha blont?

Träffade även på en gammal klasskompis som är i Göteborg och hälsar på lite vänner, sen träffade vi även Rebecka (en gammal kollega till mig och Annika) på Lilla :) så jävla störd, hur stort är inte Göteborg lixom?

Jaja, jag hade en jätte trevlig kväll igår iaf :)

Och idag har jag och Sara varit i nordstan och shoppat lite, köpte en scarf för 29,90 på HM :) TOKSNYGG!
Kunde inte låta bli att köpa en svart kavaj/jacka, och sjukt snygg! :) Så nu är jag nöjd!


http://www.youtube.com/watch?v=TrXDPyp9IEg&NR=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0