Try my love again!


Om jag ska vara ärlig har jag ingen koll på dagarna längre, antingen jobbar jag så jävla mycket eller så är man ledig 1 eller 2 dagar i rad så då har man ingen koll längre :P Men just nu, den senaste månaden har jag jobbat som ett svin, speciellt i lördags..har aldrig slitit så hårt och länge på ändå ett normalt arbetspass, vi var en man kort på alla avdelningar, så personalen fick hoppa emellan alla avdelningar och vi hjälpte varann så gott vi kunde! Vi jobbade så hårt att det flög kock-knappar, sallad, tomater och allt möjligt kring oss i köket! haha! Helt galet..men ändå fick jag gå hem i tid pga, av mycket bra hjälp och energiska människor! De tackar vi för :)

Var så trött på jobbet idag va, så jag stod i min egna värld och tydligen hade Linn ropat 3 ggr på mig utan någon reaktion :P Men när jag kom hem från jobbet idag, fick jag värsta rycket, så nu har jag tvättat, damsugit, torkat golv, hängt upp kläder, diskat och grejat lite :) Och nu lagar jag även mat, det står i ugnen! Fisk blir det ;)

Sen ska jag ut på en lång promenad me Heinik när hon kommer hem tänkte jag, måste rasta frugan lite! haha!

Så sover jag nog förhoppningsvis gött ikväll :)

Dessutom blir de nog Dalarna nästa vecka...can't wait! Var tänkt att jag skulle åka imorgon men flygen går inte och tåget hinner jag inte med eftersom jag jobbar till 16 imorgon :( såå typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0