Resa bokad!


När det är Göteborg i ett nötskal - så får man gå upp tidigt på sin lediga dag och tvätta eftersom dom inte har tvättstugan öppen på söndagar! Gjort misstaget 2 ggr nu och lagt i tvätten och tvättmedel sen är all ström av på söndagar, clever!? Men nu är jag klar med tvätten och ska göra lunch, sen ska jag ner på stan och möta min underbara Lolla :)



Inatt bokade jag och Elin våran efterlängtade semester som går till Cypern i år..oväntat? nej :) Vi ska ner och hälsa på lite vänner och bara ha det gött i 2 veckor! :D Drar den 23:e augusti från Götet! Jag hoppas även att Heiniken följer med, och eventuellt Sara :) och alla andra också såklart :)

Sen framåt hösten/vintern är det min och mams tur att åka någonstans, får se vart det bär av då :) Någon som har ett bra förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0