Money talks!



Lyssnar på Gyptian och försöker planera in resten av sommaren, men jag har för mycket planer - och för mycket jobb! Det går inte riktigt ihop med allt jag vill göra :(

Hörde dessutom att det är lite kris nere på Cypern, pratade med min älskade vän Marie idag, och det var tydligen 1 av alla dom tjejer som åkte ner i Mars som hade stannat kvar och jobbar kvar på CH, tydligen har det kommit ner nya personer och jobbar nu men dom är missnöjda..så eventuellt om jag inte får mer jobb här hemma till hösten så drar jag nog ner och gästspelar lite på gamla älskade CH i nån månad kanske? :) ska ju dit på semester vecka 34-36 och om de behöver extra då så tänker jag jobba...haha, jag vet att jag är en workoholich just nu, men vad gör man inte för pengar? "money talks"

Idag är min lediga dag - och jag är sååå uttråkad. Sen klagar jag när jag väl jobbar - jobbet tar kål på mig och min kropp faktiskt..ska jobba 6 dagar i rad nu :S Sen hoppas jag att det blir en tripp till Dalarna i 7 dagar! :D
Ska försöka byta bort ett jobb pass på fredagen nästa vecka, så jag kan umgås med alla vänner och familj hemma ett par dagar! Skulle vara så skönt att komma hem ett tag!

Vart är solen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0