"Hur gjorde du"


Jag kom på en rolig grej jag måste skriva här bara :)

I lördags skulle vi "provjobba" påket av det eftersom chefen åkt på en sista minutenket av det eftersom chefen åkt på en sista minuten och ingen annan personal visste så mycket, vi snackade med en kille och han sa att chefen hade sagt till honom att "det var 4 tjejer som var sugna på lite dricka" så vi fick en flaska rosé och där var nog då hela kvällen började spåra lite smått, vi var på Parken x antal timmar, på Michael Jackson kväll :) + att ett rockband spelade på nedervåningen, men det missade vi :( Sen fick jag lite damp och ville gå vidare, vi skulle dra till park lane med resten av nattstad's personal, men vi gick lite tidigare så vi hamnade först på push (där vi kom in gratis av någon anledning) var jättelite folk där inne, träffade dock ett par underbara människor där inne :) Bla. Amina :) Och en kille vid namn petter som blev populär bland alla oss tjejer, han såg nämligen ut som en kopia av han i Fibes, Oh Fibes! :) Sen drog vi ett helt gäng till Lounge, det var klockrent, flera tjejer fick nobben att gå in efter de visat sitt legitimation för vakten, Annika, Martina och Lauren hade visat sitt så kommer de till mig och säger att vi inte kommer in för att åldersgränsen är 25. Jag säger vänta lite, går fram till vakten 1 minut senare är vi inne på Lounge :) Första kommentaren, eller snarare hela kvällen från Heinik "Madde, vad gjorde du, vad sa du?!"

Haha, jag kan väl jag ;) gäller att snacka rätt och känna rätt folk säger jag bara!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och handla mat till mina underbara ladies imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0