Awesome weekend!


Jobbat hela fredagen och lite på kvällen igår, i fredags när jag kom hem "stank" det mat, som jag så fint uttryckte mig till min sambo och mina vänner. Annika hade gjort egen lasagne som var sååå gott :) Hon räddade min kväll, för jag hade tänkt äta blodpudding på en fredagskväll? Nej tack!

Men hur som helst, på lördagen åkte jag och Heinik in till stan tog oss en "liten" runda på stan, slutade med att jag spenderade på tok för mycket pengar (fast då på sånt som jag faktiskt bara MÅSTE ha) :D

Måste tipsa er just nu, ni som gillar fina naglar och gillar att göra egen fransk manikyr:
köp TRIND's french manikyr set till priset av endast 108 kr på Åhléns! Då får ni: Base Coat, French White, Top Coat och annars kostar ett nagelack 129 kr, så det är bara slå till! Kan verkligen rekommendera TRIND, det är ett bra märke och nagelacket håller länge! :)

Sen mötte vi upp Martina på stan så drog vi 3 till slottsskogen och senare framåt kvällen kom även Lauren dit :) Vi solade och snackade skit och hade mysigt i världens bästa park! :D

Imorgon blir det jobb! Sen är jag ledig i veckan vad jag vet just nu om de inte dyker upp mer jobb, men skulle iofs vara skönt att vara lite ledig eftersom det kommer lite folk till Göteborg som jag vill hinna umgås med! :) Sen blir det jobba hela helgen, ska bli så skönt faktiskt :)

Hoppas ni mår bra sötnötter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0