10,5 timmar!


Herregud, världens sjukaste dag, vi var så taggade på att vi skulle få många stora beställningar på jobbet idag..
så vi röjde undan och började "preppa" allt inför morgondagen väldigt tidigt, sen trillar första beställningen in, vi trodde lätt på över 200 mackor, men fick en fjollig beställning, så vi var klara på kanske 1 timme med allt :)
Halv 4 stod alla utan jobb typ, så vi tog en kaffe och sedan började storstäda..

Sen trodde vi som jobbade sent att vi skulle kunna smita hem tidigare idag, men PANG sa de, så stod vi med en fet beställning igen, vilket resulterade i att jag fick jobba över nästan 2 timmar, plus att de var kaos på alla andra avdelningar också, så folk sprang över till andra avdelningar och hjälptes åt och jag fick stanna kvar ensam i köket och städa och även hjälpa caféet att stänga.

Sen var jag så trött på vägen hem och lite små stressad för jag ville komma hem tidigt en kväll för en gångs skull, men då tar jag fel vagn..och hamnar där jag bodde i början när jag flyttade till Göteborg, vilket jävla oflyt alltså, märkte först när vagnen hade åkt i kanske 10 minuter att det var helt fel håll :P Så jag hoppade av och bytte, och fick sitta på 6:an i 45 minuter för att komma hem till kära hisingen island! Men hade ett trevligt samtal med min älskade vän Sara Tjärnström hela vägen från jobbet, så de var ju ingen större skada ändå :)

Dessutom hade jag fått ett väldigt positivt mail från AW idag :) Kommer troligen bli anställd där och det ser jag fram emot :) Kommer bli helt awesome om jag får det jobbet också :)

Nu måste jag försöka klara mitt prov så jag får mitt kort på jobbet nån gång..sen ska jag sooova!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0