världens bästa ...


Just nu känner jag mig jävligt deppig och tom, som luft ungefär. Jag känner mig ensam. Även fast jag har världens bästa känsla i kroppen nu så är det nåt som saknas :( Finns 2 bra personer som gjort min dag till något extra idag! Blir en liten mini-semeter för mig snart, mycket snart hoppas jag faktiskt :)

Jag skulle vilja ha så mycket just nu, men utan pengar kommer man inte långt :(
Det som vore det bästa var om jag vann flera miljoner, miljarder då skulle jag bjuda min mamma på en resa nånstans, bara ha det riktigt bra i några veckor, eller månader :)

SHIT! Min katt ligger brevid mig i min säng och sover, och jag var ganska koncentrerad över en grej på msn, så rycker jag till över att min katt slår ner framtassen i mitt täcke, öppnar båda ögonen (svarta ögon) och öppnar munnen och VÄSER ganska länge! Han tittar på mig några sekunder, och jag kände hur jag stelnade till för jag trodde seriöst han skulle anfalla mig! :O hahah! vilken dåre! Synd jag inte fick det på film, såg riktigt sjuukt ut! :l

Kan inte somna, är inte trött..så jag gissar på att det blir en till film :O Vad ska man göra när man är sjuk egentligen? Jag har då inga krafter till nånting! :(

Kommentarer
Postat av: niclas

härlig blogg,, gillas

2010-01-21 @ 18:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0