Buna Seara!


Buna Seara! (God kväll) Ja jag började skriva detta inlägg för flera timmar sen, så kanske är lite sent att säga god kväll nu egetnligen, fast jag blir nog vaken ett tag till, så mig passar det. Det är ju trots allt fredag idag!

Jag har gjort en deal nu med R, det är att jag ska lära mig Romänska medan han ska lära sig Svenska över sommaren, ja vi får se hur det går! Spännande! Men jag gillar utmaningar! :)

Ja, över till verkligheten nu, jag har seriöst världens största problem just nu! Den 8:e kl 10.00 MÅSTE jag vara i Stockholm! Men det går inga bussar eller tåg så jag är framme i tid, och jag orkar veeerkligen inte köra bil hela vägen helt ensam fram och tillbaks?! Har någon nåt bra förslag på hur jag ska göra? :)

Nu; The Hills :)



Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du får en bra dag =)

2010-01-30 @ 10:24:21
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0