Strike two!



Jag är lycklig men ändå så sjukt uttråkad! Jag har alltid haft en dröm att bli en hemmafru till nån rik snubbe.

Men alltså, vad är det för liv man lever då egentligen? Jag skulle ALDRIG palla att bara gå hemma utan att göra något, jag älskar att jobba, träffa människor, röra på mig..ja, jag älskar livet helt enkelt! :D Och skulle inte välja att vara hemmafru framför något annat i hela världen.

Jag vet vad jag vill - och vi ska tillbaks till Cypern och jobba i år också! Jag får typ rysningar i kroppen och jag känner lyckorus i kroppen när jag tänker på allt som finns där som vi inte har här hemma. Jag älskar Cypern!

Det roligaste och bästa är att typ ALLA ska tillbaks detta år och jobba en säsong till, love it!
Jag lärde mig så sjukt mycket förra säsongen, och jag ska lära mig ännu mer detta år!



8 februari ska jag till Stockholm på intervju - och jag håller tummarna :)



Bye! Nu ska jag göra en blåbärspaj!


Kommentarer
Postat av: Sofie

fan vad roligt tjejen!!! låter helt kanon. ska ni vara på china igen?

2010-01-28 @ 23:54:54
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: e m m a

Det låter roligt du :D



Jag ska nämligen också till cypern i sommar och jobba, Vart är det du ska jobba isf? (:



Ha det bra!

2010-02-02 @ 10:41:28
Postat av: Madde

Emma; inte helt bestämt vart jag ska bo eller jobba än, men blir antagligen ayia napa detta år! Vart ska du jobba och bo? :)

2010-02-02 @ 15:01:08
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/
Postat av: e m m a

Okej. Jag ska jobba i restaurang på hotell så jag bor i någon lägenhet i närheten :) Det är typ mellan ayia napa och fig tree bay fast mer åt fig tree bay :P Ska bli skönt att komma bort från allt och cypern är ju helt underbart :)

Vad var det för jobbintervju du skulle på? (:

2010-02-03 @ 20:17:57
Postat av: e m m a

Okej. Jag ska jobba i restaurang på hotell så jag bor i någon lägenhet i närheten :) Det är typ mellan ayia napa och fig tree bay fast mer åt fig tree bay :P Ska bli skönt att komma bort från allt och cypern är ju helt underbart :)

Vad var det för jobbintervju du skulle på? (:

2010-02-03 @ 20:18:45
Postat av: Madde

Emma; trevligt! Jag jobbade i fig tree bay förra säsongen :) Du har varit i Cypern förut alltså? Men vad heter hotellet då? Jag vet ju säkert vilket av dom de är :) Jag ska på intervju för sunwing! :)

2010-02-03 @ 23:44:58
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/
Postat av: e m m a

Japp, jag har varit där två gånger, ayia napa och fig tree bay :) Fig tree bay är mysigast tycker jag. Det heter grecian park och ligger 5 km från protaras :) Åh det låter spännande, hoppas det går bra :D

2010-02-06 @ 14:48:02
Postat av: emma

Tänkte bara fråga hur du gjorde med ditt hår när du bodde utomlands så länge och var blond? För håret växer ju endel och man vill ju inte ha världens utväxt :P Vet inte om jag skulle lita på grekiska frisörer haha. För jag är nämligen också blond :P

Var paret trevliga som hade china house(om det var där du jobbade)? Nämligen genom dom jag fått jobb :)

2010-02-11 @ 12:37:48
Postat av: Madde

Det håller sig ganska bra eftersom man vistas i solen så mycket, så det håller sig ljus å fint :) Men jag färgade utväxten själv, köpte hårfärg där nere, de har inte så jätte mycket att välja på, men de funkar, sen använder jag jämt silverschampo :)Men det är jättebilligt hos frisörerna annars :) Och tror de är rätt duktiga :) Mina kompisar klippte o färgade håret utomlands :) Ja, Jessica o Tommy är jätte snälla o Tommy är rolig ;) aha, det som låg ute på AMS alltså? Ja jag jobbade på CH :)

2010-02-11 @ 18:29:12
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0