Sovmorgon :P


God morgon!

Jag blev väckt typ runt 5 imorse av antal konstiga sms från ett nummer jag inte hade inlaggt. Sen ringde det igen från hemligt nummer, runt halv 6 imorse? Måste ha varit nån som var ute på fyllan och ringde och sms:ade helt fel? Kollade numret och det var nån snubbe i Haparanda! haha!

Försov mig ganska rejält, skulle ha varit hemma hos Annika innan 11 imorse, men det sket sig! :P
Så nu satsar vi på att åka iväg lite senare..ska till Borlänge & Falun idag :) Sen imorgon kl 9 åker vi mot Göteborg, hem till våran Lauren :) Vi ska ha några mysiga dagar i Göteborg tillsammans! Sen ska vi även hinna träffa Natalie är planen :) Kanske även stannar till i Karlstad på vägen hem och hälsar på Marie och Bella :)
Så nu måste jag packa! Har inte kommit så långt med det än!

Premiären av "snabba cash" igår, var GRYM! jävlar vad folk det var, och bio salongen var full! Jag rekomenderar er att se den! Fast boken är bättre, liite bättre lite mer spänning :)

Nu ska jag hoppa in i duschen! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0