Sjuk ;'(


Om jag säger såhär: Igår försökte jag kurera mig så gott jag kunde, vaknade upp ett antal gånger inatt, av ren panik. Trodde inte jag kunde svälja riktigt eller andas pga. att jag hade så ont i halsen. Känslan är densamma just nu och det gör äckligt ont och när jag såg mig själv i spegeln imorse var jag svullen i ansiktet och neråt halsen..
tror inte min strupe är större än en 10-öring just nu att dömma av känslan.

Är riktigt arg, förbannad och ledsen att jag missar den här dagen, som jag hade sett fram emot länge..som jag hade planerat in för länge sen. Så nu blir det inge shopping på stan med brudarna, inge bastu, inge vin-drickande, inge systrarna Graaf ikväll! och inte heller massa snygga/roliga kort och skvaller :(

Nu är mitt nästa mål att bli frisk tills måndag då jag ska till Stockholm med Marie (fast det tråkiga är ju att vi inte bokade biljetten samtidigt, och att jag åker buss och hon åker tåg) Sen kommer Elin och möter upp oss på stationen :) Frågan är ju om vi ska ta oss direkt till Air Tours kontor eller vad vi ska göra..det visar sig :D

Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0