Nyår i Karlstad (:


Jag och Annika tog min bil och drog iväg till Karlstad tidigt på torsdags morgonen :)



Jag, Bella, Marremusbus, Natalie

Om jag säger såhär, kort och gott:
Mitt bästa nyår jag nånsin har haft! :D

Marie: "Vem blåste upp luftmadrassen igår?"
Natalie: "Men det gjorde ju du, Marie"
Marie "jaha, gjorde jag..haha"

Natalie: "Men åhh, vart har jag lagt min toffs någonstans?"
Hon sprang och letade jättelänge..
Annika "Men du har den ju på armen"

Annika: "Jag måste hitta nån snygging som jag kan kyssa på tolvslaget"
Nån kille: "Men klockan är 01.00 NU!"

Natalie: "Marie, har ni orange färg på bussarna här..."
Marie: "Ja, det borde väl du veta, du åkte i en sån igår!"
Natalie: "Men inte lägger man väl märke till vad det är för färg man åker i"

Jag: "Natalie, det blir lökringar till middag"
Natalie: "Åhhnej, jag som hatar lök!"
(Fast det var potatis som bara såg ut som lökringar, jag älskar att driva med henne!)

Jag "Fan, vad de luktar popcoorn"
Natalie: "Det luktar popcorn"
Annika: "Men konstigt, det står popcorn i köket"

Jag "Nej, det här känns fel, Malung vart fan ligger det?"
Annika: "här har vi inte åkt förut"



Vi på 12-slaget inne på dansgolvet :)

Gott nytt år gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0