Min måndag :)


Igår var jag vaken 06.30 gjorde mig i ordning och åkte till Borlänge på möte och genomgång. Jag skämdes att sitta där igår, kändes som jag hade gjort nåt fel och jag var inte på bra humör! :/

Men efter mötet åkte jag hem till pappa på en kopp kafffe, sen träffade jag sötaste Emma på kupolen, hon shoppade :P Och sen gick vi och lunchade på kompis! Efter det fick jag ett "nödsamtal" från sis, de behövde barnvakt, så jag hämtade J på dagis och busade lite :) Åt middag med dom, och åkte sedan till Kupolen (igen) och träffade Viktor :) Vi åkte hem till hans kompis Svantes och chillade lite :) Och försökte oss på ett snöbollskrig men båda fegade nog ur lite :P




Make It Better

"What kind of footprint will you leave"?

(Så står det faktiskt i botten på hans favorit kartong som han ligger och sover i) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0