Home sweet home!


Jag är nu hemma igen efter en mycket händeserik, trevlig och även lärorik semester! :D

Började med en vinkväll i Falun på lördagen med tjejerna hemma hos Sofie, sen vidare in till krogen, sen till Borlänge för att sova ca 3 timmar, sen upp till bussen med Annika som skulle ta oss ner mot Göteborg, hem till Lauren :) Bodde där söndag - måndag :) Hittade på massa bus tillsammans, shoppade, gick på Avatar 3D på bio med Bosell, Lauren och Annika, käkade goda luncher/middagar, hade filmkvällar, träffade Nils, vi mötte upp Micke på och hängde en kväll på "Lilla London" träffade Viktor, och gick ut med Natalie en kväll och åt en god middag och tog nån öl ute! Jag gick även vilse helt ensam på natten i Göteborg, fick paniiiik! :O

Imorgon ska jag styra upp massa saker så nu borde jag sova! Natti!

Kommentarer
Postat av: Millah

Sötnos :) Vad glad jag blir.

Dina fina ord går rakt in i hjärtat.. Kramar

2010-01-27 @ 23:00:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0