Gonatt!


Jag är trött idag så jag säger bara godnatt, gör ett nytt försök imorgon med bloggen..har varit lite "off" på senaste då jag har haft väldigt mycket för mig om dagarna..försöker nämligen styra upp ett liv igen, så som en ekonomi, ett bra jobb, träffa vännerna & familjen, boende nånstans i detta avlånga land (beroende på vilket jobb det blir) hitta en billig flygbiljett tillbaks till Cypern & ett soft och välbetalt jobb där nere tills i sommar :) Panagiotis måste vara den snällaste Cyprioten i världen - han vill göra mig rik säger han! Ringer hem till mig i Sverige och snackar om jobb och säger att han ska prata med Tsokkos på Cypern om jobb till oss! Hur underbart är inte det? Tsokkos himself lixom, han är den största mannen på hela Cypern, äger ALLA hotell typ, har väääääärldens största hus (typ slott) och världens fetaste gård..Vi har åkt förbi massa gånger, och jag lovar, det är LYXIGT! :D

Gonatt!

"Money rules the world"

Just nu lever jag inte alls eftersom jag inte har någon inkomst alls, utan bara massa utgifter och ett lån som bara rullar på, räkningar och annat skit! Hur fan ska jag överleva? Har jag inga söta läsare som kan skicka hem en tröst-present till mig på posten? ;)


Kommentarer
Postat av: shirre

Hej!



SÅg att du har ett stort intresse av trender från röda mattan.

Kika in på min blogg där jag säljer kläder inspirerade från röda mattan. Bla. Kavaj i Olsen-tvillingarnas stil, partyklänningar med öppna ryggar från nelly.com, reaggebyxor osv.

KOntakta mig vid intresse



shirretranings.blogg.se

2010-02-01 @ 16:54:36
Postat av: alexandra

hejsan:) såg att du tävlade om moyanacorigan smink på millahs blogg. nu är det så att även jag tävlar ut sånt smink, och det är inte många som deltagit. så snälla va med! :)

klicka dig in hos mig så kommer du direkt till tävlingen som dessutom avslutas ikväll eller imorgon:)



kram byalexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0