;*(


Jag somnade innan 24.00 igår, det måste ju vara ett rekod på jag vet inte hur många månader! :D

Och idag gick upp i tid för en gångs skull! Jag och mami åkte till Älvdalen på begravning..var jobbigare än jag trodde. Tårarna satt i halsen under hela tiden :( Det var så fint med alla sånger, kärlek och tal! Man tänkte verkligen till på att man måste uppskatta livet mer än vad vissa gör idag och ta vara på tiden med varandra!






Jag har färgat håret blond igen, och är supernöjd :) Nu ska jag göra tacos! Mums :D


Kommentarer
Postat av: Millah

Haha ja jag tyckte den var skit kul :)

Kul att det är fler som har samma låga humor som mig haha..

2010-01-29 @ 22:34:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0