buse :)




Shit, nu har jag gått hemma och varit sjuk i en vecka, dagarna går sakta, jag blir dagvild och har ingen kontroll över livet längre.. låter ganska tragiskt, och jag har sjukt tråkigt om dagarna. Eftersom jag mest sover, blir så trött av antibiotikan så har jag ingen energi till någonting :( Den kommer typ på nätterna, somnade inte förens framåt halv 6 imorse sen sov jag nån timme och vaknade upp i ren PANIK, sprang ner öppnade dörren och ropade på min katt (trodde han var ute i kylan) stod där i sockor och en stor värmande tröja och ropade..plötsligt hör jag honom bakom mig, kom helt yrvaken från vardagsrummet, vilken buse!



Han är ganska söt ändå ;)
 

Idag fick jag lov att ta upp mina kock-skills, så jag gjorde stuvade makaroner och stekt korv, massa vitlök och lite olika kryddor i de stuvade makaronerna och lite sallad till så blev de ju hur gott som helst :)

Imorgon har jag en intervju kl 11.00..håll tummarna för mig nu! :) 
Så ikväll måste jag somna i tid om jag ska låta någorlunda pigg imorgon ;)

/M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0