halsfluss!


Har ni tänkt på en grej? Man väljer ju faktiskt helt själv vilket liv man vill leva, för egentligen har man ju hur många vägar som helst att gå i livet..jag har inte bestämt mig än för vilken väg jag vill gå för jag är inte där än känner jag, har så mycket jag vill göra innan jag kan välja den rätta vägen..jag har många funderingar på vart jag ska ta vägen, vad jag vill jobba med, eller om jag kanske ska börja plugga? men alla steg eller saker jag tagit/gjort i livet är jag sjukt nöjd med. Impuls grejer är bäst, det är alltid då man träffar sånna personer som betyder nåt extra! Och följ era instinkter, alltid! Det gör jag!
 
Men en sak vet jag, och det är sjukt jobbigt, den 10/11 var den jobbigaste dag i hela mitt liv tror jag, lämnade alla mina älskade vänner, mitt jobb, ett underbar hus med en underbar "familj" som alltid ställde upp och fanns nära en, 10 minuter till världens bästa strand och kristallklart vatten, en stor kärlek, en underbar stad, ett underbart land, ett annorlunda språk, en annan livsstil - och allt det älskade jag så mycket. varför ska man då behöva lämna något som man älskade så mycket?

 




Idag var jag hos doktorn (kände på mig igår att jag hade halsfluss eller nåt liknande) så imorse fick det va nog, kl 14 var jag hos doktorn och det gick på några sekunder sedan visade mitt prov positivt att jag alltså hade halsfluss och jag fick gå in till en doktor som flörtade med mig. haha! han var lite rolig faktiskt för han sa såhär;
"ja då får du se till att krya på dig och jag hoppas att vi inte ses igen då ;)"

Idag kanske jag satt min framtid lite på spel, skickade iväg ett mail till hon jag skulle på intervju hos imorn och sa att jag blivit sjuk och sa att jag gärna ville skjuta upp intervjun, håller tummarna att hon hör av sig med ett nytt datum, så dom inte bara skiter i mig :O Men om jag har varit sängliggandes i 2 hela dagar så tror jag inte jag pallar en hel dag i Stockholm & en intervju när jag knappt kan snacka och när det känns som jag har rakblad i halsen :l

nu blir de film! gonatt guys! :*

Kommentarer
Postat av: Amelia

sv: Ja, visst är den riktigt härlig. OCh vad smart skrivet, det du skrev om hur man väljer att livet ska vara. Jag själv står inför några val som kommer forma mitt liv ett par år framöver iaf.

2010-01-11 @ 11:21:41
URL: http://ammelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0