"Väskfestival"


Hej hopp säger jag och min sambo Annika (från bussen)

Vi åkte till Stockholm imorse eftersom jag hade en intervju för Sunwing och där vi även mötte upp Bella som också skulle gå på den intervjun! Sen träffade vi Elin (Torbjörn) en sväng också! Sen hämtade vi ut våra stora resväskor på centralen och gick upp till bussen som ska ta oss till Göteborg! Jag råkade tappa resväskan på Annika i rulltrappan :P Jag hann typ skrika lite innan "Åh neej Annika..."

Nu ska vi leva sambo liv med Jocke ett tag framöver, han kommer o möter upp oss på stationen ikväll,
så det här blir spännande :)

Sen har vi massa intervjuer inbokade denna vecka.


Kommentarer
Postat av: Sofie

hej bruden!

tack för i lördags. ni drog ju på Åh era svikare :p

Jag svarade inte på ditt sms för jag har inga pengar tyvärr. Hur går det i Götet? kommer sakna dig och ankan när jag och Lauren flyr landet!!

Puss <3

2010-02-08 @ 23:46:17
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0