Våfflisar :)


Idag sålde både jag och Annika 8 stycken ppm rådgivningstjänster och alla var verkligen sjukt flummiga på jobbet idag, en roligt dag helt enkelt :) Och vi körde även en tävling så Oscar delade ut lotter och vi var med och tävlade om en biobiljett, som Christian vann, grattis till dig!

Jag ringde en kvinna idag, så sa jag typ såhär.."hej, hoppas jag inte ringer och stör..bla bla..."
Hon svarade "Öh, ursäkta det är OS, kollar du inte på TV eller" Då svarade jag, nej ursäkta jag jobbar.
Haha, en del är sånna idioter alltså..ursäkta! :P Men en del slänger bara på luren också, visa lite hänsyn för fasen!
Sen efter jobbet åkte vi hem till Viktor och Matty-boy! :) Gjorde våfflisar som lovat och provade även Pappa Basses jordgubbar dränkta i sprit. Typ 40 % sprit sky, inte helt okej! Min tunga dog nästan :P Men mina våfflisar var ändå bäst, första gången jag gjorde sånna och dom blev goda :) Sen flummade vi mest :) Och kollade på lite hockey! Heja Sverige! :D

Fick ta en taxi hem till Qvidingsgatan eftersom spårvagnarna slutat gå, en ONSDAG! sjukt besviken på västtrafik, men men, så är det att bo i en storstad :P höhö!

Nu ska vi sova, eftersom vi ska börja kl 12 imorgon, vi ska ha utbildning i en timme sen köra järnet fram tills 21.00. Och på fredag blir det troligtvis afterwork med gänget! I helgen hoppas jag på att få träffa N :) Vi får se!

Gonatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0