Jag ser de snöar, jag ser det snöar..


Det var väl roligt, HURRA! Jävlar vad mycket snö det är ute nu! :D

Godmorgon!

ÅH, PINSAMT! har haft telefonen precis brevid mig inatt när jag sovit så hade jag 2 missade samtal och ett mottaget samtal från nåt random mobilnummer, kollade upp det nyss, och det var ett företag i Stockholm. Hade ju tydligen svarat och kommer ihåg att någon ropade mitt namn, men sen la jag på! Vaknade runt 6 imorse, fick lov att släppa in katten runt 7..stackarn, hade varit ute nån timme och såg ut att frysa jättemycket när han kom in! Min sötnos! <3

Hade även ett meddelande i röstbrevlådan från Titan AB, spännande! Jag funderar på om jag ska ringa upp eller ej?

Nu ska jag städa och planera min framtid lite!




Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävlingar pågår

Hallå hallå :)

smyger mig in och hör ifall du mår bra:)

tänkte även berätta att jag har två tävlinger på min blogg om två underbara smycken. och om ingen tävling intresserar dig så ber jag om ursäkt för denna kommentar :).



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-smycken-with-love.html (avslutas idag tisdag)



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-nilema-design.html (avslutas imorgon onsdag)



Ha en underbar dag <3

2010-02-02 @ 12:32:37
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: MarieN

MADDIE! FRAMTIDEN ÄR REDAN PLANERAD, CYPRUS SUMMER 2010. Vi bokar flyg den 1 mars ner! Jag får pengar av ams den 15 mars typ :) AS BRA! DU BANGAR INTE VÄL??

2010-02-02 @ 13:48:02
URL: http://marresmarre.blogg.se/
Postat av: alexanda

Lycka till!

Jag kan läsa tankar du vet, så du behöver inte förklara att du vill vinna en snygg plastklocka (så inne... ) från weardesign.

finns i fyra färger, det är bara att anmäla sig. lycka till :D

om jag nu läst dina tankar fel (det händer ibland..) ber jag om ursäkt. Hoppas att jag inte störde dig med den här kommentaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0