Städ & pysseldag


Idag har jag haft värsta super städ & pyssel dagen hemma! :)

Började imorse med att städa det stora badrumsskåpet, tog 1,5 timme ca..Blev jättefint :) Dammsög hela huset och har plockat in disk, tagit mig igenom ett berg med kläder jag hade slängt på ena sidan av sängen och vikt i fina högar, packat ner i påsar och hängt upp på min klädställning :) Ska reklamera en jävla möbel till IKEA också, för mitt sängbord är totalt sönder nu! Har skottat hela gården, varit ute på en liten promenad, fotat lite, sökt jobb, pratat med Siv (han är så söt, han ska baka semlor till mig och mams!) Har pysslat ihop en snygg top, med hjälp av ett trasigt halsband och ett gammalt linne. Har gjort en jättegod o nyttig sallad, med fullkornspasta, oliver, paprika, sallad, gurka, tomater, räkor som fick bli både lunch och middag idag:)





Fick dom här fina ljuslyktorna av min syster! :) Dom kommer från MIO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0