Helgen & måndag!



Hej hej hallå!

I helgen var jag barnvakt åt världens bästa :) Vi gjorde pannkakor..




Buuusade massor! J gick lös på min kamera och knäppte kort på allt möjligt och jag har ca 10 filmer på Missy!









Vi gjorde en gubbe av hennes godisar :)



Och roliga chokladbollar! :)


Idag gick jag upp 05.50 ca! Åkte till Falun och dampade av mig lite på mäms jobb med Alexander & henne :P
Sökte massor med jobb, gjorde om mitt CV och skrev ut lite viktiga papper! Jag var även på ett special uppdrag och lämnade ett blodprov, gick tillbaks och käkade lunch med mäms! :) Gott! Currymos & Chorizo med morötter och bönsallad till (tackar Viktor för hjälp med stavning på korven där) ;) Åkte upp till Ingarvet o postade ett viktigt brev (håller tummarna över att jag får tillbaks en sprillans ny telefon, pga att min gamla har krånglat så jävla mycket sen jag köpte den) Sen åkte jag ner till stan, gick till banken och spärrade ett autogiro (BUS) :D Är så jävla förbannad när folk/företag bara drar och drar pengar från en fast dom egentligen inte borde! Idiots!
Sen började tjejen på banken snacka om jobb och pensionsparande..jag tackade och gick typ. Sen mötte jag upp Patrik så han äntligen kunde få tillbaks sin mössa som jag lånat ett längre tag! Sen fick jag damp och tyckte jag behövde lite motion, så jag gick runt tisken samtidigt som jag pratade med Annika i telefonen, bra sällskap där! 

 
Nu ska jag söka lite mer jobb och skicka ett mail till Jessica (min gamla chef) Behöver ett papper eller ett reg. nummer så jag kan få lite pengaaar av arbetsförmedlingen!

Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0