Torbjörn kommer till Götet :)


Idag var vi sjukt snabba och tidiga med allt :) Så vi var framme vid jobbet typ 1 timma innan vi skulle börja jobba, gick till 7 eleven och köpte en mjöl och lite lunch. Käkade sen gick vi in på jobbet och hängde lite med de andra innan vi började.

Pratat med världens bästa idag, så nu är jag glad, glad, glad :) Sjukt att en person fortfarande kan betyda så mycket. Men det kommer aldrig bli som förut, men jag är ändå glad att vi fortfarande pratar och ska ses snart :)

Idag fick jag mail från Susanne på sunwing igen :) Nu är typ allting klart för säsongsjobbet, om jag nu kommer ha råd att boka en biljett snart och åka ner och jobba. Varför inte ta chansen när jag får den lixom? Varför gå hemma i Sverige där det bara är slask när jag kan ligga vid en pool hela dagarna och samtidigt lära mig massa nya saker och bli mer erfaren :) Om jag åker tillbaks till Cypern så har jag som mål att antingen plugga grekiska eller spanska och börja träna när jag flyttar ner igen. Och ha ett sparkonto så jag kommer hem med mycket pengar :)

Imorgon kanske det blir att träffa Philip efter jobbet, mötas upp och snacka lite bara :) Sen i helgen kommer antagligen Elin hit till Göteborg, så då hoppas jag det blir lite häng med henne och Natalie och Annika :) Vore nice!
Idag hade Jocke lagat middag till mig och Annika, god kycklinggryta med ris :) Och Jocke as garvade när jag hade på ketchup på min mat :( Han och Ankan tyckte inte det passade på maten, men jag menar, alla har väl olika smak :) Hur skulle världen annars se ut? haha!

Nu ska jag kolla min mail och fixa lite :) take care! :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0