Tjockisdagen!


Tissdag som alla Göteborgare säger :) Fettisdagen har det varit idag, har däremot inte ätit något sånt onyttigt, tycker inte om semlor och någon bulle eller liknande blev det ju inte heller! Däremot en liten chokladbit efter jobbet. Så jag firade fettisdagen! Hoppas ni andra har haft en bra dag :)

Idag satte jag min budget högt först på ca 10, men ändrade sedan till en låg på 5 stycken sälj, och sålde 13 stycken, så jag är sjukt nöjd :) låg på topp 1 tillsammans med Eli av ca 10 säljare :) Är tok pepp för att köra järnet imorn med!

Idag storhandlade jag och Ankan efter jobbet på Ica Mäxi, köpte äntligen en varsinn matlåda (idag tog vi med en glas skål till jobbet och hade våran mat i eftersom Jocke inte hade någon matlåda) haha! 

Imorgon blir de våfflisar :) Blev inget idag då vi hade lite annat för oss! 
Och imorse kom vi inte upp förens kl 10 ca jag hade satt klockan på 8 skulle upp och tvätta men jag ville sova längre istället så nu sitter jag här med lortiga kläder och får skylla mig själv :P Har bokat en tid i helgen istället, får se om vi lyckas pricka in den lite bättre kanske! 

På torsdag ska vi ha utbildning på jobbet, blir nog bra :) Så då ska vi dit 1 timme tidigare än vanligt.
Och på fredag blir det antagligen afterwork, får se om vi hakar på eller inte..men vore ju trevligt att komma in lite mer i gänget, eftersom vi inte hinner prata så mycket med alla på jobbet :(

Igår tyckte Annika min mage lät som en studsboll..haha, den ger ifrån sig konstiga ljud ibland :P

Nu ska jag sova efter en bra dag, riktigt nöjd! Har även fått mitt SIM-kort idag :) Så nu kan ni sms:a och ringa mig hur mycket ni vill igen, på mitt gamla nummer alltså! Fick låna en telefon av världens bästa :)

Puss på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0