tänk budget!


Nu är det dags att bege oss till jobbet snart, våran andra jobbdag på Assume. Vi är inte så laddade men det blir nog bra :) Idag har jag en budget på 7 stycken! I fredags hade både jag och Annika en budget på 2 var, och jag fick 3 och Annika 4:a eller 5. Så det var bra :) Jag ska bara tänka pengar, pengar, pengar!

Sen efter jobbet ska vi hem och laga köttfärssås, vi har en sjuukt stor förpackning i kylen vi måste ta vara på :)
Kanske städa och boka en tvättid också :)

Helgen var bra! :) Sa hejdå till våran babe Lauren i lördags också, lite tråkigt att vi inte kommer se våran babe på säkert ett halvår eller mer nu :( Men jag önskar både henne och Sofie en bra resa och hoppas ni hittar ett bra jobb i Australien och att allt går bra!

Nu ska vi kila till bussen och sen byta till spårvagnen mot jobbet :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0