Sunshine!


Morning sunshine! :)

Var uppe tidigt både igår och idag, känns skönt!

Fick ett sms imorse och hade ingen aning om vem det var, efter några ledtrådar så kom jag på att det var Joe-Yo! :D Alla mina nummer var ju typ borta, var lite svårt att lista ut vem det var på hans ledtrådar han skrev, haha..men till slut kom jag på att det var han :D saknar våran lilla Michael Jackson :)

Nu ska vi göra oss i ordning för att åka till Nordstan och kika lite :) Sen ska vi även åka och kolla när grabbarna spelar innebandy, Albin och Erik kommer hit, så vi måste ju åka och heja på dom så att dom vinner matchen! :D

Igår låg jag på soffan typ hela dagen, kollade på en spännande film och jag SOMNAR precis i slutet, så jävla typiskt. Annika somnade också :P Sen vaknade jag upp typ 03.35 i soffan fullt påklädd och fick panik! Rusade in till sängen och la mig. Mycket skönare än att sova på typ en meter lång soffa :P

I helgen har vi typ haft vår väder här. Och alla butiker har fått in så många fina vårkläder och massa fina vårskor. Jag har redan sett ut massa favoriter! Fast det blir titta men inte köpa! Gissa om man blir sugen på att shoppa eller? Och jag längtar såå mycket till våren!

Love/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0