Sovmorgon :)


Idag tog jag lite sovmorgon, en helt ledig söndag lixom..och solen skiner ute :) Kan ju inte bli så mycket bättre!
Igår pratade vi om att åka in till Nordstan, till 5:an och gå i lite affärer, men det är ju inte så roligt när man inte har några pengar :( Jag skulle behöva ett par nya skor, för det är så sjukt mycket snö och slask här så mina stövlar läcker bara in vatten sen går man med blöta strumpor hela dagarna..inte OK! :(

Både jag och Annika somnade framför datorn igår när vi låg i sängen och kollade på Dexter, nu har vi inte många avsnitt kvar..sjukt spännande serie :)

Och när vi kom in igår efter vi tvättat ställde vi ner påsarna på golvet och började sortera tvätten..Så slänger jag nåt rosa/brunt till Annika's hög, så kollar hon på mig och säger: men vafan, det där är inte mitt...hon tar upp det och kollar på det, då är det en rosa bebis t-shirt med bruna elefanter på. Haha, vi vet inte hur den hamnade bland våra grejer, men vi har ingen nyckel in till tvättstugan så vi kan inte gå in och lämna tillbaks den heller :(

Får se vad det blir av den här dagen! Ska nog dammsuga lite nu! :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0