Sjukt trött!


Godmorgon folket!

Var sjukt trött igår kväll på jobbet och när jag åkte hem från jobbet så trodde jag skulle somna på en gång när jag kom hem. Men pratade ju med C ett tag, så det blev ganska sent. Sen lyssnade vi på "sovmusik" och pratade massa. Sen hade Jocke TV:n på heeeela natten (inget ovanligt) och ingen orkade tydligen gå och stänga av den?! Sen hörde man en snarkande Jocke hela natten, så jag har inte sovit mycket alls inatt :( + att jag hade ont i kroppen :(

Nu lagar vi lite mat :) ska göra mig i ordning också för jobbet. Trodde Philip skulle komma idag, men han kommer tydligen nästa vecka :P Så vi ska träffas nästa vecka då :) Jag som är så virrig! haha!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0