Saturday night!


En bild från i onsdags :)


Jag och Annika startade dagen idag med att göra tunnbrödsrulle med potatismos, och tjockiskorv, ketchup och majs till lunch imorse eftersom vi var så hungriga, sen på eftermiddagen blev vi hungriga igen, då gjorde vi frukost, the, macka och yoghurt med musli och banan i..och Jocke kollade lite konstigt på oss och frågade vad vi gjorde :P haha! Då kommenterade han bara: "Frukostklubben" haha :D

Nu har vi duschat och satt på oss finkläder och ska iväg till Ghettot idag igen, vi har blivit bjudna på middag idag igen, hemma hos Virre o Mattias :) Blir nog väldigt trevligt, och vi ska dricka VATTEN, häpna och hör.
Men vi har tydligen fått klagomål på att vi dricker för mycket alkohol så vi får väl helt enkelt vara ordentliga flickor ikväll då!

Och imorgon har vi inga planer än, men kanske ska städa lägenheten, Jocke klagade på att "vårat rum" var skitit! :O Så vi ska vara duktiga flickor, sen vill jag ut på en lång promenad imorgon, men jag har inga bra promenadskor med mig ;(

På måndag drar jobbet igång igen, jag längtar faktiskt :)

Hoppas alla mår bra, och jag hoppas Emilie har en bra födelsedag :D <3


Kommentarer
Postat av: MarieN

EYY! Du trivs inte så bra så du bangar cypern nu väl? :p

2010-02-14 @ 10:44:40
URL: http://marresmarre.blogg.se/
Postat av: MarieN

Fasen vad skönt det lät sweetie! Jaga räknar med dig till 100 %, i gotta a feeling the summer 2010 is gonna be BIG!!!



Jag försökte skaffa jobb åt dig, du har alla mail på din face, bara att skicka in till dom. Så har du säkert något!! Det tror jag absolut! Bara att fixa biffen!



Come on, 5 weeks now :D

2010-02-15 @ 10:16:52
URL: http://marresmarre.blogg.se/
Postat av: Maddie maaaayO!

IT'S gonna be LARGE! :D

2010-02-20 @ 19:52:03
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0